Testépítésről őszintén

Friss topikok

Üdvözöllek az oldalamon!

2014.03.26. 19:18 I beleive in fitness

Üdvözlök mindenkit szerény kis oldalamon!

 

Major Ádám vagyok, 22 éves. Blogom célja, hogy bemutassam nektek a testépítés sportot, ahogy egy teljesen átlagos srác látja, valamint hogy hogyan tudtok érvényesülni profi segítség, bármi nélkül. Elöször megmutatom nektek, hogy hogyan jutottam el oda, ahol most is vagyok, milyen nehézségeken, milyen folyamatokon kell túllendülnie egy fiatalnak egy jobb test reményében.

 

Leszögezem, hogy nem vagyok sem személyi edző, sem végzett edző, csak és kizárólag a saját tapasztalataimat fogom nektek leírni, és amit én saját kezűleg megéltem a sok éves edzéseim alatt, különböző sportágakban, edzők keze alatt (ezeket csak történetszerűen mesélem el), majd kitérek a jelenlegi állapotomra, a testépítésre szteroidok nélkül, különböző táplálék kiegészítők tesztelésére, edzésmódszerek kipróbálására.

 

Na szóval akkor vágjunk is bele. Ahogy fent is említettem segíteni szeretnék fiataloknak egy egészségesebb, jobb életre, de előre szólok, hogy a stílusom igencsak nyers, és nem fogok kertelni, mindent úgy írok le nektek, ahogy az velem pontosan megtörtént, ezzel arra céloztam, hogy akinek ez nem tetszik, vagy a kis gyomra nem tudja ezt elfogadni,hogy őszintén megmondom mindenről és mindenkiről a véleményem, az most kattintson tovább, mert nem jó helyen járkálsz. :)

 

Aki viszont ezeket képes elviselni, azt tár karokkal várom! :)

 

https://www.youtube.com/watch?v=H8QY49Kr-ZE

Szólj hozzá!

Címkék: köszöntő bevezetés leírás lényeg

A bejegyzés trackback címe:

https://ibelieveinfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr335880248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása